خرید یو پی اس

Wiki Article

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در مدار آنلاین با تبدیل دلتا، مبدل دلتا با دو هدف کار می‌کند. اولین هدف، کنترل مشخصه توان ورودی است. این مبدل، توان ورودی سینوسی را می‌گیرد، و هارمونیک‌های منعکس شده روی شبکه را حداقل می‌کند.

محبوبیت وضعیت رتبه میانگین جدیدترین قیمت از کم به زیاد گرانترین به ارزانترین

این نوع منبع تغذیه را به این دلیل که در آن کلیدزنی (سوییچینگ: قطع و وصل کردن جریان) صورت نمی‌گیرد، خطی می‌گویند، اگرچه در ساختار آن از عناصر مداریِ غیرخطی مانند دیود و ترانزیستور استفاده شده‌است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جمله این دستگاه ها می‌ توانیم به انواع آسانسور، تجهیزات پزشکی و دوربین های مدار بسته اشاره کنیم‌.

نصب و راه اندازی و اگر تعویض باتری و …. داشته باشید توسط شرکت انجام میشود.

صنعت هوشمند: در محیط‌های صنعتی، یو پی اس با باتری داخلی لاین اینتراکتیو قابلیت جبران قدرت برای دستگاه‌های حیاتی صنعتی را دارد.

دستگاه‌های یو پی اس خانگی و صنعتی برای بسیاری از مشاغل و حرفه‌هایی که از قطع برق آسیب می‌بینند، توصیه می‌شود. این دستگاه‌ها به طور ویژه برای استفاده در مراکز درمانی و بهداشتی، مراکز داده، بانک‌ها، بیمه، صنایع مختلف، مراکز ارتباطی، ادارات و حتی مغازه‌ها برای تامین برق دستگاه‌های کارت‌خوان و دوربین مدار بسته توصیه می‌شود.

یو پی اس آسانسور  برای تامین برق اضطراری آسانسور و حالت امن دستگاه آسانسور

مشتری مداری، همگام بودن با تکنولوژی و ارائه خدمات با کیفیت به عنوان سه ارزش اصلی در رادار معرفی شده که با تمام توان در صدد پایبند بودن به آن است.

یو پی اس برای تامین برق اضطراری مدارس، دانشگاه ها، منازل و مجتمع های تجاری

تجهیزات برق اضطراری باتری یکی از بخش‌های مهم در منبع تغذیه بدون وقفه است. هر یو پی اس دارای چند باتری است که از آن‌ها برای تامین بار دستگاه مصرف کننده در زمان قطع برق اصلی و یا ایجاد نوسان و فرکانس غیرطبیعی در شبکه استفاده می‌کند.

زمانی که باتری از کار افتاد، یا باید یک باتری جدید بخرید (اگر امکان تعویض باتری وجود داشته باشد) یا کلاً منبع تغذیه‌تان را عوض کنید. اگر منبع تغذیه‌ی مدنظر شما از نظر قیمت خیلی ارزان نیست، بهتر است این مورد را حتماً در نظر بگیرید.

Report this wiki page