کاشت ریش تهران

Wiki Article

با پیشرفت تکنولوژی کاشت تجهیزات مدرنی برای استخراج فولیکول موها ساخته شده است. اما متخصصان همچنان روش برداشت دستی را ترجیح می‏ دهند.

افراد متخصص و پرسنل مجرب کاشت ریش و سبیل در آسمان کلینیک، به شما کمک می‌کنند تا آنچه از کاشت ریش و سبیل انتظار دارید را به صورت کاملا طبیعی و نچرال محقق کنند. کلینیک آسمان را به دلایل زیر به شما پیشنهاد می‌دهیم:

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

تلگرام ما واتساپ ما اینستاگرام اطلاعات تماس با کلینیک آسمان

در وحله اول لازم است بدانید تمام این موها پیوند خورده اند پس نباید بیش از حد بر روی آن ها دست بکشید یا آن ها را بخارانید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین مراکز کاشت مو، شما را به دیدن ویدئوی زیر دعوت می‌کنیم:

اصلاح کردن پیش از انجام عمل جراحی کاشت ریش، روند کاشت را آسان تر کرده و بهبود می‌بخشد.

اما به هر حال هزینه ایمپلنت ریش نسبت به سایر روش‌های درمانی بیشتر خواهد بود و همین موضوع موجب محدودیت برای عمده افراد می‌شود. نکته بسیار مهم که این محدودیت را بیشتر می‌کند، عدم پرداخت هزینه کاشت طبیعی ریش توسط شرکت‌های بیمه است چرا که این متد جز متدهای زیبایی به حساب می‌آید و در نتیجه شرکت بیمه هیچ مسئولیتی در قبال شما نخواهد داشت.

داروها، لوسیون‌ها، سرم‌ها، مزوتراپی و سایر روش‌ها نمی‌توانند همچون معجزه‌ای الهی، باعث رشد ریش و سبیل شما بشوند! پس فریب تبلیغات دروغین و ادعاهای توخالی را نخورید.

برخی افراد نیز ژن‌هایی به ارث برده اند که هر نوع رشد ریش را عملاً غیرممکن می‌کند و فرد در قسمت ریش خود هیچ مویی ندارد. اما همانطور که برای برطرف کردن خط موی عقب رفته و یا طاسی سر می توان از موهای خود فرد به بالای سر پیوند زد امکان پیوند مو در قسمت ریش نیز وجود دارد. اگر ریش های صورت شما هم به این صورت است، می توانید برای حل کردن مشکل خود کاشت ریش را نیز امتحان کنید.

در قسمت قبل شما را با ویژگی‌های یک کلینیک مناسب و بهترین دکتر کاشت مو در تهران آشنا کردیم. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که چطور تشخیص دهیم یک مرکز کاشت مو در تهران این ویژگی‌ها را دارد. برای پاسخ به این پرسش از روش‌های زیر کمک بگیرید:

هزینه بسیار مناسب کاشت ریش و سبیل در تهران در مقایسه با نقاط دیگر دنیا

برخی کلینیک‌های کاشت ریش در تهران و کاشت ریش در تهران شهرستان‌ها، امکان پرداخت هزینه‌های کاشت را به صورت اقساطی برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند

میکروبلیدینگ یا کاشت ابرو؟یکبار برای همیشه درست انتخاب کنید!

Report this wiki page