فلزیاب

Wiki Article

 دستگاه های فلزیاب چطور از الکترومغناطیس استفاده می کنند؟

جعبه کنترل حاوی قطعات الکترونیکی گنج یاب است، اینجاست که سیگنال ارسالی تولید می شود و سیگنال دریافتی پردازش شده و به پاسخ هدف تبدیل می شود.

تخصص در زمینه عملیات با این سیستم های حرارتی راداری به تشخیص نوع رنگ، اعداد، تصاویر، لکه رنگ، صدا و حرکت آنتن نیز بستگی دارد که تشخیص آن به نوع مهارت اپراتور فلزیاب بستگی دارد.

این دستگاه ها برای یافتن محل دقیق هدف مورد نظر طراحی و تولید میشوند که بسیار پرکاربرد در حوزه فلزیابی هستند.

باستان شناسان نیز از این ابزارهای سودمند برای کشف آثار باستانی به جای مانده از گذشته استفاده می کنند. البته در همین ایران خودمان نیز گفته می شود که سارقین از فلزیاب ها برای کشف طلا و فلزات گرانبهای درون منازل استفاده می کنند.

۲-اولین چیزی که قبل از خرید یک فلزیاب باید به آن توجه کرد این است که قصد دارید کجا از آن استفاده کنید، زیرا برخی از دستگاه ها برای اسکن انواع خاصی از زمین مجهزتر هستند.

فلزیاب  بخش‌های منفرد یا نواحی بزرگ‌تر از نمایشگر را می‌توان برای رد اهداف ناخواسته، استفاده کرد.

این ابزارها معمولاً برای شناسایی فلزات در خاک، سنگ، شن، ماسه، آب، غارها و سایر محیط‌های زیرزمینی استفاده می‌شوند.

اطلاعات حساب خود را فراموش کرده‌ام ساخت حساب کاربری

لذا، قبل از خرید دستگاه باید تصمیم بگیرید که از فلزیاب برای چه منظوری استفاده می‌کنید و نیاز دارید تا چه اهدافی را تشخیص دهید.

آیا در یک ساحل، نزدیک کشور جستجوگر طلا، یا در منطقه ای هستید که آثار و سکه های قدیمی زیادی دارد. در صورت تمایل به داشتن یک آشکارساز “هدف ویژه” باید به انتخاب آشکارساز توجه ویژه ای داشته باشید.

بهترین زمان سفر به روسیه رو از دست نده! کمترین نرخ+اقساطی

با این حال، برای کاربردهای حرفه‌ای، مانند جستجو در معادن، تفکیک فلزات مختلف و یا جستجوی اشیاء ارزشمند، فلزیابهای پیشرفته با کیفیت بالا و قابلیت تفکیک دقیق بیشتری نیاز است.

اهداف ناخواسته عموماً آهنی هستند (جذب یک آهنربا) مانند میخ ها، اما می توانند غیرآهنی نیز باشند، مانند سر بطری ها، اگر فلزیاب طوری تنظیم شود که اهداف ناخواسته را رد کند، پاسخ هدفی برای آن اهداف وجود نخواهد داشت.

Report this wiki page