فلزیاب

Wiki Article

در نتیجه شما باید قبل از خرید حتما به نیازهای خودتان آگاه باشید و دستگاهی خریداری کنید که با قیمت پایین تر بتواند پاسخگوی نیاز های شما باشد.

با گذشت دهه ها این عمل تبدیل به فرهنگی گشته است که همواره کالای خارجی را بر کالای تولید ایران ترجیح داده است و همچنان نگاه منفی به دستگاههای الکترونیکی داخلی وجود دارد.

قلب دستگاه یا همان قسمت اصلی ان سیم پیچ می باشد. متناسب با جریان گذرنده از سیم پیچ و تعداد دور ان به صورت انرژی میدان مغناطیسی در اطراف سیم پیچ ایجاد می گردد. در صورت قطع انرژی، ابتدا ولتاژ دو سر سیم پیچ صفر می شود و پس از صفر شدن میدان موجود به صورت میرایی، یک نیروی ضد محرکه در سیم پیچ، القا می گردد. نیروی ضد محرکه در صورت عدم حضور فلز مستهلک می شود و چنانچه فلزی در حوزه ی عملکرد سیم پیچ وجود داشته باشد، میدان مغناطیسی سیم پیچ بر ان اثر کرده و جریان هایی در ان فلز بوجود می اید؛ به عبارتی در اثر شار عبوری میدان مغناطیسی فلز لحظه ای مغناطیس می شود این امر به مغناطیس یا غیر مغناطیس بودن فلز بستگی دارد.

اگر یک نظرسنجی از افرادی که در بازار به دنبال خرید فلزیاب هستند انجام شود،به نظر می رسد بخش قابل توجهی از آنها به خرید دستگاههای خارجی تمایل دارند و اگر دلیل آنرا بپرسید تقریبا پاسخ همه مشابه است: کفیت بالاتر و تنوع بیشتر.

چندفرکانسه‌ها معمولاً دارای تنظیمات مختلفی برای تطبیق با شرایط محیطی مختلف هستند. این به فلزیاب کاربر امکان می‌دهد تنظیمات را بر اساس نوع خاک، نوع فلز و عمق مورد جستجو تغییر دهد.

بوقی پالسی تصویری - آنتن راداری-اسکنر مگنومتر - یون یاب + سوپرسنسور

فلزیاب آلفا دتکتورز / مطالب فلزیابی / فلزیاب چیست؟ و انواع مختلف فلزیاب

از دیگر دستگاه‌ های پیشرفته فلزیاب نیز می‌توان به فلزیاب‌ های مغناطیسی و حرارتی رادار زمین که آن‌ها نیز قدرت تفکیک فوق العاده بالایی دارند، اشاره کرد.

فلزیاب چند کاره ( نقطه زن، شعاع زن، اسکنر، لایو سنسور ) فلزیاب دو کاره (نقطه زن، شعاع زن )

آنها به عنوان ابزارهای تحقیقاتی و کشف منابع معدنی و معادن فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آپدیت و بهینه سازی های نرم افزاری و سخت افزاری متناسب با اقلیم و جنس خاک ایران

این امکان باعث می‌شود تا اطلاعاتی از لایه‌های زیرین با دقت بیشتری به دست آید. باید توجه داشت که هرچه عمق بیشتر شود خطای تصاویر دریافتی هم ممکن است بیشتر شود.

در دوران قرون وسطی، ابزارهایی با تکنولوژی پیشرفته‌تر و دقت بیشتر برای کشف و تشخیص فلزات به وجود آمد.

نوع فلزیاب: طلایاب و گنجیاب معمولا به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند: مترداف (دستگاه‌های پالسی) و فلزیاب‌های فرکانس بالا.

Report this wiki page